A lakberendezési tárgyak fuvarozására nagyon sok minden miatt sor kerülhet. Erre leggyakrabban albérletbe költözés, lakás vásárlása, cseréje, vagy felújítása miatt van szükség. Az enteriőrök szállítmányozása rendkívül bonyolult feladat, ezért érdemes néhány szempontot figyelembe venni mielőtt elkezdjük.
Hogyan ajánlott elkezdeni?
Célszerű minden esetben a bútorok kiürítésével, tisztításával kezdeni. Emellett a csomagolásra szintén nagy hangsúlyt kell fordítani. Ezután következhet a berendezési tárgyak csoportosítása. Az enteriőrök típusát muszáj figyelembe venni, hiszen a szállítmányozás során, az egyes bútorok eltérő bánásmódot igényelnek.
A modern, lapra szerelhető kategóriába tartozó ágyakat, szekrényeket, komódokat, asztalokat célszerű részekre szedni. A darabokra bontott lakberendezési tárgyak ugyanis könnyen mozdíthatók. Egyetlen erős személy megoldhatja a cipekedést. Nem szabad megfeledkezni a csavarokról, kötőelemekről, valamint a fogantyúkról sem. Ezeket a kis méretű alkotó elemeket ajánlott jól zárható tárolóba tenni. Az új lakásban, így biztosan gyorsan és kényelmesen össze lehet szerelni az enteriőröket.
A klasszikus- valamint antik bútorok rendkívül értékesek, nehezek és sajnos nem szedhetők szét; legfeljebb a polcokat lehet néhányból kivenni. Az eredeti szépségük megőrzése érdekében a szállítmányozáskor komoly körültekintésre van szükség. Nem szabad megfeledkezni arról, hogy az emelés, cipekedés, rakodás során ezek a lakberendezési tárgyak könnyen megsérülhetnek. A tükrök, vitrinek, tálaló szekrények szintén különleges bánásmódot igényelnek. Elég egy rossz mozdulat és szilánkokra törhet a gyönyörű üveg.
Hogyan oldhatjuk meg a bútorszállítást?
Összefoghatunk néhány erős és megbízható ismerősünkkel; segítségükkel az új otthonunkba vihetjük az összes ingóságunkat. Vásárolhatunk olyan áruházakból, amelyek foglalkoznak a lakberendezési tárgyak házhoz szállításával. Emellett igénybe vehetjük költöztetésre szakosodott cég szolgáltatásait. Ezek a vállalkozások ugyanis egyéni ajánlatokat dolgoznak ki ügyfeleiknek. Az előre egyeztetett időpontban, a megadott címre érkeznek. További előnyük, hogy az ingóságok mennyisége, típusa alapján választják ki a bútorszállításhoz szükséges gépjárművet, felszereléseket és munkatársakat. Ezek az adatok ügyfélbarát árak meghatározását teszik lehetővé.