Ahhoz, hogy az irodai munkát mindig megfelelően végezzük el számos dologra van szükség. Nagyon fontos szerepe van minden egyes irodabútornak is. Igaz ez az irodákban lévő székekre is. Az irodai székek vásárlása előtt érdemes végig gondolni számos szempontot. Ebben a bejegyzésben az irodai székek kiválasztásához adunk néhány tanácsot.
Mivel érdemes kezdeni a vásárlás előtt?
Először is döntsd el azt, hogy milyen tevékenységeket szeretnél csinálni az irodádban. Kizárólag önállóan fogod végezni a céged működéséhez kapcsolódó feladatokat, vagy tárgyalásokat is szeretnél itt folytatni, esetleg több munkatársaddal együtt szeretnél itt rendszeresen együtt dolgozni. Ez azért fontos mert ez alapján tudod eldönteni azt, hogy melyik irodai székeket válaszd ki és azt is, hogy az egyes széktípusokból hány darabra lesz szükséged.
Néhány ismert irodai szék…
Az irodádban biztosan szükséged lesz legalább egy görgős székre, hiszen ezen a széken tudod legkényelmesebben elvégezni a több órán keresztül is eltartó feladataidat. Ahhoz azonban, hogy mindig komfortosan érezd magad speciális kialakítású forgószékre van szükséged. A legjobban akkor jársz, ha olyan széket választasz, amelyiknek magas és ergonomikus kialakítású és dönthető a háttámlája, valamint nagyon széles az ülőfelülete és megtámasztja a derekat is. A megfelelő testtartás érdekében fontos az is, hogy a forgószék ülőfelületének a magassága állítható legyen.
Az irodai tárgyalások lebonyolítására tervezték az úgynevezett irodai fotelokat és kanapékat. Ezek az egy és kétszemélyes tárgyaló fotelek a kárpitozásuknak köszönhetően rendkívül elegáns stílusúak és az ülőfelület alapanyaga pedig nagyon kényelmessé is teszi ezeket a bútorokat is.
A kiscsoportos megbeszélésekhez pedig érdemes könnyű szerkezetű fémvázas széket választanod. Ezek a székek egyszerűen egymásba is illeszthetőek, így a megbeszélés után gyorsan helyre is tehetitek azokat.